Eduskuntavaaliehdokkaita valittu

Rautjärvellä lauantaina 11.8.2018 kokoontunut Perussuomalaisten Kymen piiri ry:n piirikokous hyväksyi 2019 eduskuntavaaleihin ehdokkaikseen Carina Jäntin ja kansanedustaja Juho Eerolan Kotkasta sekä Juha Rantakaulion Luumäeltä.

Aikaisemmin Perussuomalaisten Kymen piiri ry on valinnut ehdokkaikseen Ilpo Heltimoisen ja kansanedustaja Jani Mäkelän Lappeenrannasta sekä Kouvolasta Kristian Sheikki Laakson.

Pakkopalautuksia tehostettava

Perussuomalaisten Kymen piiri ry. vaatii tehostamaan kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden henkilöiden pakkopalautuksia. Laittomasti maassa olevilla on korostunut riski sortua rikoksiin.

Tähän on puututtava, sillä julkisella vallalla on vastuu suomalaista ja heidän turvallisuudestaan. Samalla piiri tuomitsee häirinnän, jolla yritetään estää viranomaisia toteuttamasta lainvoimaisia palautustehtäviä. Erityisen tuomittavana pidetään yllyttämistä tottelemattomuuteen ja tekoihin, joilla vaarannetaan myös sivullisten turvallisuus.

Puheenjohtaja Ilpo Heltimoinen P. 044 501 7447

Piirisihteeri Leo Lindström p. 040 555 4090