Parikkalaan uusi Perussuomalaisten yhdistys

Parikkalassa pidettiin toritapahtuma 29.2.2020. Tapahtumassa mukana olivat Perussuomalaisten puoluesihteeri Simo Grönroos, kansanedustaja, Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Ville Tavio, kolmen eri piirin puheenjohtajat: Kai Karhukorpi Kymen piiri, Pekka Laitinen Etelä-Savon piiri ja Marko Koskinen Pohjois-Karjalan piiri, kansanedustaja, Eduskunnan 1.varapuhemies Juho Eerola oli toimittanut avustajansa Olli Kekkosen tuomana videotervehdyksen tapahtumaan.

Tapahtuman järjestelyistä vastasivat Parikkalan Perussuomalaiset, Rautjärven Perussuomalaiset, Perussuomalaisten Kymen piiri sekä tapahtuman puuhanaisena Päivi Sivenius. Tapahtuma keräsi laajan joukon aktiiveja sekä asiastamme kiinnostunutta kansaa torille. Toritapahtuman jälkeen pidetyssä kokouksessa Parikkalan Perussuomalaiset saatiin herätettyä aktiiviseksi yhdistykseksi ja yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Sami Myllys. Parikkalan Perussuomalaiset suuntaavat kohti kuntavaaleja tuorein voimin lähiyhdistysten ja piirin tukemana. Tapahtumassa saatiin havaita, että halua puolueen jäseneksi sekä kunnallisvaaliehdokkaaksi on, siihen tahtiin lomakkeet liikkuivat. Kymen piirissä muutenkin on ollut vahvaa tekemisen meininkiä ja usko tulevaan on kova.

Teksti Kai Karhukorpi

Puheenjohtaja Perussuomalaiset Kymen piiri